Uuden edessä – paluu kampuksille -webinaari korkeakoulujen opiskelijoille tiistaina 13.9.2022

Piirroskuvassa kolme hahmoa, joilla päällään opiskelijahaalarit. Hahmoilla on käsissään suuria palapelin paloja.
Miten päästä mukaan opiskelijaporukkaan? Miten saada kiinni opiskelurytmistä? Tervetuloa mukaan opiskelijoille suunnattuun maksuttomaan webinaariin tiistaina 13.9.2022. Webinaarissa kuullaan puheenvuorot Kuntoutussäätiön neuropsykologilta, Diakin opiskelijalta sekä asiantuntijalta Suomen opiskelijakuntien liitosta.

Aika: 13.9.2022 klo 1011.30

Paikka: Zoom, avaa linkki webinaariin tästä.

Webinaari on maksuton eikä siihen ole ennakkoilmoittautumista.

Webinaaria ei tallenneta.

Myöhemmin voidaan julkaista webinaarin materiaaleja hankkeen nettisivuilla.

Puhujat:

Johanna Stenberg
Johanna Stenberg on aikuisten oppimisvaikeuksiin perehtynyt neuropsykologi Oppimisen tuen keskuksesta Kuntoutussäätiöstä.

Aino Ojansivu.
Aino Ojansivu on Diakonia-ammattikorkeakoulun viimeisen vuoden opiskelija, joka on kiinnostunut opiskelijoiden jaksamisesta sekä arjen tukemisesta.

Seuraa meitä Instagramissa @korkeakoulutukee ja somessa #korkeakoulutukee ja #universitysupports .