Opiskelija, sinut on haastettu!

Opiskelija, haasta itsesi ja kaverisi jakamaan parhaat vinkit hyvinvointiin!

Tiedämme, että poikkeusajan muutokset arjessa ovat näkyneet opiskelijoiden jaksamisessa. Nyt 11 korkeakoulun voimin laitetaan opiskelijoiden tukitoimet tapetille ja lähdetään kohti parempaa arjen hyvinvointia!

Haastamme myös sinut mukaan: kerro paras vinkkisi jaksamiseen IG Storyssa!  Mikä auttaa sinua jaksamaan etäilyn, hiipivän syksyn ja vaikka tenttiputken keskellä tai kerro, mikä saa sinulla suupielet ylöspäin.

Otatko haasteen vastaan? Laitetaan vinkit kiertoon IG Storyssa

Osallistu näin ja voita leffalippu:

• Julkaise paras hyvinvointivinkkisi Instagram Storyssa 30.9.-5.10.2021 välillä.
  • Toteutus vapaa! Tee video, ota kuva, kerro tekstinä, kuvita gifillä
  • Tägää tili @korkeakoulutukee
  • Tägää kaveri, jonka haastat mukaan!
  • Käytä halutessasi #korkeakoulutukee #universitysupports

Arvomme osallistujien kesken viisi leffalippua.

Seuraa haasteen kohokohtia @korkeakoulutukee -tilillä, jonne kokoamme vinkkejä muillekin jakoon!

Arvonnan säännöt:

Osallistumisaika arvontaan ja haasteeseen on 30.9.-5.10.2021. Arvonta suoritetaan Instagram-tilillä @korkeakoulutukee hyvinvointihaasteeseen osallistuneiden Instagram-käyttäjien kesken.

Arvonnan järjestää ja palkinnoista vastaa Diakonia-ammattikorkeakoulu. Palkintoina arvotaan viisi (5) elokuvalippua osallistuneiden kesken (yksi (1) lippu per osallistuja). Muista merkitä @korkeakoulutukee Instagram-tili Storyysi, jotta löydämme julkaisusi!

Arvonta suoritetaan 6.10. ja voittajiin otetaan yhteyttä yksityisviestillä Instagramissa.
Palkinnot toimitetaan voittajille arvonnan jälkeen. Emme vastaa palkintojen toimituksen estymisestä.

Instagram tai Facebook eivät ole millään tavalla osallisia järjestettyyn arvontaan tai haasteeseen.

Pidätämme oikeuden sääntömuutoksiin.

Seuraa ja osallistu somessa!

Seuraa somesta, miten haaste etenee tilillä @korkeakoulutukee sekä miten opiskelijahyvinvointi vahvistuu tunnisteilla #korkeakoulutukee ja #universitysupports.

Ohjauksella hyvinvointia (OHJY) hanketta hallinnoi Diakonia-ammattikorkeakoulu (Diak). Osatoteuttajina ovat mukana korkeakouluista Kajaanin ammattikorkeakoulu (Kamk), Metropolia Ammattikorkeakoulu, Oulun ammattikorkeakoulu (Oamk), Oulun yliopisto ja Turun ammattikorkeakoulu sekä opiskelijakunnista Opiskelijakunta KAMO, Opiskelijakunta O’Diako ja Opiskelijakunta TUO sekä järjestökumppaneista Nyyti Ry ja Diakonissalaitos / Vamos nuoret. Hanke saa rahoitusta opetus- ja kulttuuriministeriöltä. Hankkeen toiminta-aika on 6.4.2021–31.12.2023.